Ads 468x60px

Thursday 18 July 2013

Guru Mati Ditembak Kulim 9 Das tembakan, K Shanmugam

cikgu mati ditembak kulim

Dahsyat betul dengan berita-berita mengenai kes tembakan yang melibatkan guru di seluruh Malaysia. Dalam beberapa minggu lepas sahaja, sudah ada 2 kes tembakan dengan kes pertama hanya menyebabkan kecederaan. Namun, kes kedua telah mengakibatkan kematian kerana guru tersebut ditembak dari jarak dekat.

 Dengan kes terbaru ini yang berlaku di Kedah, yang belum dipastikan identiti dan juga tujuan serangan, ternyata sekarang peluru dan pistol penjenayah sudah tidak mengenal siapa saja. Semoga semua guru-guru seluruh Malaysia lebih berhati-hati dalam menjaga tingkahlaku bagi mengelakkan sebarang perkara yang tak diingini.

 Kedah Kulim: Seorang lagi guru telah mati kena tembak di Kulim, Kedah pada hari ini. Guru sebuah sekolah berusia 40-an mati akibat ditembak di persimpangan lampu isyarat di Jalan Keladi, di Kulim, jam 12.15 tengah hari tadi.

 Sumber dari Berita Harian tersebut walau bagaimanapun tidak mendedahkan sebarang maklumat lanjut mengenai kejadian tersebut. Dahsyat betul dengan berita-berita mengenai kes tembakan yang melibatkan guru di seluruh Malaysia.


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Recent Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...